Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Vecka 40

Av Jessica - 8 april 2011 12:00

Jaha då är man inne i vecka 40 och är öppen tre cm detta ska bli spännande att se när den lilla/lille behagar att komma ut. Trodde i natt att man skulle kanske få åka in och bli fyra efter alla dessa värkar som man hade i går kväll och på natten gud vad dom kändes kan jag lova... Men kl 6 i morse så var det ingenting hur lungt som helst så ja detta e nog ett April skämt detta här    Tyvärr måste jag ha ätit välldigt mycket gott eftersom man har en stor mage iväden haha... Nä skämt å sido det börjar bli bra tungt nu det kan jag ju inte säga något annat om, så jag hoppas att den kommer i helgen det hade varit jätteskönt!

  Vecka 40


Nä nu ska jag ut och greja lite å se om man kanske får i gång allt hihi!!!

Ha en bra helg alla och håll tummarna för mig nu att vi blir fyra i helgen!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 2 september 2011 10:00

Hejsan hoppsan alla!   fy vad dålig jag har varit på att skriva på denna sidan det finns nästan aldrig tid att skriva här längre man har ju andra saker att göra än å sitta här ju. Men i dag tog jag mig tid att sätta mig här och skriva lite. J...

Av Jessica - 13 juli 2011 09:00

God morgon alla! Har fått sovit hela natten utan att jag har hostat GUD VA SKÖNT, Mamma köpte nya allergi tabletter till mig    Dom är verkligen jätte bra. Dagarna bara springer iväg vill hinna med så mycket på dagarana men tyvärr gör man ju aldr...

Av Jessica - 8 juni 2011 09:30

Hejsan hoppsan! Vilket tråkigt väder det är i dag då, jag som vill ha   idag, hoppas att den kommer snart då... Fy vad tiden springer ifrån mig hinner nästan inget alls på dagarna, men i dag har jag iallafall fått tagit mig i kragen och börjat att ...

Av Jessica - 18 maj 2011 16:15

Hejsan alla här har man aldrig tid att sitt längre tyvärr.. Lite tråkigt faktiskt!! Har varit på bvc i dag å lilla Julia bara växer och växer nu är hon 56,4 cm lång och väger 4610 g stora damen nu...   Kommer med mera bilder på henne lite senare ha...

Av Jessica - 3 maj 2011 12:15

Usch vilken kall morgon det var i dag, och inte nog med att det va kallt så kom det snöblandat också usch usch usch.......  Denna morgon började inte bra, vaknade 5 på morgonen av att Julia var hungrig sen kunnde jag inte somna om utan låg och lyss...

Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Skapa flashcards