Alla inlägg under september 2011

Av Jessica - 2 september 2011 10:00

Hejsan hoppsan alla!


fy vad dålig jag har varit på att skriva på denna sidan det finns nästan aldrig tid att skriva här längre man har ju andra saker att göra än å sitta här ju.

Men i dag tog jag mig tid att sätta mig här och skriva lite.

Ja tiden bara springer iväg nu e våran lilla tös snart 5 månader, hon växer så det knakar. Simon har börjat i stora skolan nu (förskoleklass) stora killen. Han tycker det är kul att gå i skolan, fast på morgonen tycker han inte det e kul att gå upp tidigt, men så är ju alla. Jag var precis som simon hatade att gå upp på morgonen.

Men skolan är ju ett måste annars så klarar man sig ju inte i livet.


Snart blir det också dop för lilla julia, det ska bli skönt å få det överstökat.


Nä nu är det en liten tjej som har vaknat och vill inte ligga kvar i sin säng så det e dags att hämta henne nu.

Hoppas att jag hinner skriva lite oftare här :)

Ni får ha en bra dag alla som är inne och läser på min sida!

Bye bye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Skapa flashcards