Alla inlägg under februari 2011

Av Jessica - 24 februari 2011 19:30

Ja då e man i vecka 34 nu, det går så ortoligt fort att man inte hinner med ju *SUCK* massa att hinna med innan den lilla/lille kommer ju....

Nu känns det att man är i slutet för gud vad tungt det börjar att bli, kroppen börjar att bli svullen mest på fötter och händer nu, förlovningsringen åker på och av hela tiden eftersom fingrarna blir så svullna. Saken är den att man också har lätt rematism så på morgonen och kvällarna e inte roliga, det är svårt ibland att ta sig upp innan man var gravid men dubbelt så värre e det nu.. Så ska det bli mera barn någon gång så ska jag gå gravid på sommaren det e mycket bättre  


   Vecka 33

   Vecka 34

Av Jessica - 24 februari 2011 19:10

                                                                

Av Jessica - 9 februari 2011 14:45

Japp nu e nästan alla barnsaker uppe, vi har nu hållt på i 4 dagar med att greja iordning här hemma *SUCK*... Men nu e det bara damsugningen kvar och det ska simon hjälpa mig med idag, det e världens duktigaste kille min lilla simon. Så nu blev det bra här hemma :) Men fy vad trött man börjar att bli nu, orkar ju nästan inte att göra något ju, allt tar tid att fixa när kroppen protesterar.

Det är ju inte lite med skäll man har fått från sambon att jag ska lungna ner mig och inte hålla på att greja överallt    Men är man envis så e man   



Nä nu e det dags att greja det sista innan det e dags för middag!!

Ha en bra dag alla!!!

Av Jessica - 1 februari 2011 16:30

I Söndags så vad det dags för iskörningen igen, helt underbart väder strålande sol och någon minusgrad, jätte skönt var det. Men tyvärr så kanske det var sista körningen för denna gången nu ska det vara plus grader hela veckan...

Lite bilder från några av bilarna!!

                                            

Av Jessica - 1 februari 2011 16:15

Hej igen!

Ja nu e man i vecka 31 och full fart i magen hela dagarna så rutin nej nej det har inte den lilla/lille i min mage i allafall´... Önskar att den kunde sova lite oftare för nu e man rätt öm på högra sidan efter alla sparkar och slag   


Men detta är en mysig tid i allafall även om det gör lite ont ibland. Vi satt och kollade på    igår kväll så hade mathias handen på magen hela tiden och hans komentar var att hur orkar du med dessa sparkar????

Ja det undrar jag också i bland, men det är bara att bita ihop.. Men mysigt är det också!

   Vecka 31

 

 

Av Jessica - 1 februari 2011 11:30

Hej alla!!

Vilket skit väder vi har här på västkusten i dag då regn blandat med snö, (så onödigt) blää....   

Man tappar lusten till allt när det regnar ju...

Ska snart åka till henån med simon till bvc på 5års kontroll, ska bli spännande iallafall..

Nä tappade lusten till detta också  , får skriva mera senare om besöket på bvc m.m

Ha en bra förmiddag!!

Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards