Alla inlägg den 12 november 2010

Av Jessica - 12 november 2010 13:40

Hej hej!!

Fy vilket väder det är här på ön i dag usch usch...

Jag och selma har tagit en morgon promenad till hästarna i regnet, det var väldigt skönt även om man blev pisseblöt tyvärr, men nu har man en trött hund som bara snarkar...

Så har man en trött simon som sitter och kollar på film, han gick ut i fem minuter så tyckte han också att det var tråkigt att vara ute, så det blev att kolla på lite film  .... Detta är en bra folm gillar den också, men nu har man sett den flera gånger så nu behöver man inte kolla på filmen längre det räcker bara att man lyssnar så vet man vad som händer hihi...


Nu har mitt   kommit hem från stockholm, så i kväll ska vi ha mys pys och kolla på Dobidoo gillar det programet, massa musik och skoj.... Sen efter det så blir det nog kolla på en film kanske får se vad som händer men lungt ska det bli...    

Ha en bra dag alla, även om det regnar!!! 

Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards