Alla inlägg under december 2010

Av Jessica - 26 december 2010 16:00

Hejsan hoppsan!!

Vad denna tid har gått fort har inte haft någon tid alls att sitta här och skriva, det har varit fullr upp hela tiden ingen lungn stund  .. Men nu har jag lite tid så nu kommer allt som har hänt denna månaden, Först så åkte jag till Sunne den 6 - 16 dec och kom hem med ett körkort... JIPPIE   så j...a skönt att ha sitt körkort. Så det var en liten semester som man fick även om man inte fick vila sitt huvud så fick man vila kroppen i nästan två veckor. Men gud vad man saknade det fysiska arbetet här hemma (mocka för hästarna) uppe i sunne så blev det bara att sitta i bilen och sitta framför datorn, det var rätt jobbigt i längden, men men skam den som ger sig. Hade väldigt roligt där uppe ändå...väldigt trevliga människor som man bodde med också..

Så nu kan man ta sig vart man vill utan att kolla runt med folk (Trodde jag) Just nu för tillfället så kan jag bara ta mig fram och tillbaka till hästarna med denna bilen för tyvärr så han vi inte få tag på en fläkt till den så det immar igen rätt fort.. Men men jag kör ju lagligt iallafall   


Magen bara växer å växer hela tiden nu börjar den vara lite ivägen ibland speciellt när man ska böja sig ner    det är helt ortoligt vad fort tiden går nu är det bara tre månader kvar tills knodden kommer ut   Simon han väntar å väntar nu på att bli storebror.


   Vecka 24

   Vecka 26

Det sparkas å boxas hela tiden där inne nu, full fart där också..


Julafton är nu avklarad, den blev hemma hos min syster detta året, alla hade jätte trevligt förutom att jag åkte på en jätteförkylning med feber på natten.

Men barnen blev så glada för alla klappar dom fick....

  Molly

 Simon 

 Molly med sin paket som hon ville äta upp   

 Denna klapp gillade hon nog bästa

 Simons alla julklappar i en stor hög...

Alla barnen och JULTOMTEN (som fick sin Wisky och sin ÖL)


Så i går och idag har varit slappar dagar, det har varit jätte skönt för i morgon så börjar vardagen igen. Vi har kollat på massa olika filmer och simon har lekt med alla sina leksaker hela dagarna. Så snart är det dags för middag och släppa in hästarna innan man ska upp till mamma och pappa i fika lite :)

Ha en bra kväll alla!!!

   

Av Jessica - 1 december 2010 13:15

Hej hej!

Tiden vill inte riktigt räcka till för att sitta här och skriva på bloggen, men man får försöka så gott man kan :)

Ja idag så har det varit iskallt ute gick till hästarna i -15 grader å fy vad det var kallt tur att min snälla sambo lånar ut sina termobyxor till mig (har inga som passar längre) annars hade det varit ännu kallare.

Nu har jag gått in i vecka 22 och jag tror att det är en liten ninja som ligger i magen   för det sparkas å det knuffas där inne hela tiden.

   Vecka 21

   Vecka 22


Nu börjar man leta upp lite saker som man har sparat nere i källaren, så man vet vad man ska köpa för saker när knodden kommer ut :)

Det ska bli spännande å se vad det blir denna gången har jag ingen aning för med simon så visste jag att det var en simon som skulle komma, men denna gången så vet jag facktiskt inte men blir det en kille så ska han heta Jonathan eller om det blir en tjej så ska det bli en Julia... Så det blir spännande.....  


Idag fick jag även några kort på min lilla katt som aldrig vill vara med när jag ska ta kort, dom blev rätt bra facktiskt......

  

Min lilla Gunnis!!!


  

Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards