Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Annandag Jul!!!

Av Jessica - 26 december 2010 16:00

Hejsan hoppsan!!

Vad denna tid har gått fort har inte haft någon tid alls att sitta här och skriva, det har varit fullr upp hela tiden ingen lungn stund  .. Men nu har jag lite tid så nu kommer allt som har hänt denna månaden, Först så åkte jag till Sunne den 6 - 16 dec och kom hem med ett körkort... JIPPIE   så j...a skönt att ha sitt körkort. Så det var en liten semester som man fick även om man inte fick vila sitt huvud så fick man vila kroppen i nästan två veckor. Men gud vad man saknade det fysiska arbetet här hemma (mocka för hästarna) uppe i sunne så blev det bara att sitta i bilen och sitta framför datorn, det var rätt jobbigt i längden, men men skam den som ger sig. Hade väldigt roligt där uppe ändå...väldigt trevliga människor som man bodde med också..

Så nu kan man ta sig vart man vill utan att kolla runt med folk (Trodde jag) Just nu för tillfället så kan jag bara ta mig fram och tillbaka till hästarna med denna bilen för tyvärr så han vi inte få tag på en fläkt till den så det immar igen rätt fort.. Men men jag kör ju lagligt iallafall   


Magen bara växer å växer hela tiden nu börjar den vara lite ivägen ibland speciellt när man ska böja sig ner    det är helt ortoligt vad fort tiden går nu är det bara tre månader kvar tills knodden kommer ut   Simon han väntar å väntar nu på att bli storebror.


   Vecka 24

   Vecka 26

Det sparkas å boxas hela tiden där inne nu, full fart där också..


Julafton är nu avklarad, den blev hemma hos min syster detta året, alla hade jätte trevligt förutom att jag åkte på en jätteförkylning med feber på natten.

Men barnen blev så glada för alla klappar dom fick....

  Molly

 Simon 

 Molly med sin paket som hon ville äta upp   

 Denna klapp gillade hon nog bästa

 Simons alla julklappar i en stor hög...

Alla barnen och JULTOMTEN (som fick sin Wisky och sin ÖL)


Så i går och idag har varit slappar dagar, det har varit jätte skönt för i morgon så börjar vardagen igen. Vi har kollat på massa olika filmer och simon har lekt med alla sina leksaker hela dagarna. Så snart är det dags för middag och släppa in hästarna innan man ska upp till mamma och pappa i fika lite :)

Ha en bra kväll alla!!!

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 2 september 2011 10:00

Hejsan hoppsan alla!   fy vad dålig jag har varit på att skriva på denna sidan det finns nästan aldrig tid att skriva här längre man har ju andra saker att göra än å sitta här ju. Men i dag tog jag mig tid att sätta mig här och skriva lite. J...

Av Jessica - 13 juli 2011 09:00

God morgon alla! Har fått sovit hela natten utan att jag har hostat GUD VA SKÖNT, Mamma köpte nya allergi tabletter till mig    Dom är verkligen jätte bra. Dagarna bara springer iväg vill hinna med så mycket på dagarana men tyvärr gör man ju aldr...

Av Jessica - 8 juni 2011 09:30

Hejsan hoppsan! Vilket tråkigt väder det är i dag då, jag som vill ha   idag, hoppas att den kommer snart då... Fy vad tiden springer ifrån mig hinner nästan inget alls på dagarna, men i dag har jag iallafall fått tagit mig i kragen och börjat att ...

Av Jessica - 18 maj 2011 16:15

Hejsan alla här har man aldrig tid att sitt längre tyvärr.. Lite tråkigt faktiskt!! Har varit på bvc i dag å lilla Julia bara växer och växer nu är hon 56,4 cm lång och väger 4610 g stora damen nu...   Kommer med mera bilder på henne lite senare ha...

Av Jessica - 3 maj 2011 12:15

Usch vilken kall morgon det var i dag, och inte nog med att det va kallt så kom det snöblandat också usch usch usch.......  Denna morgon började inte bra, vaknade 5 på morgonen av att Julia var hungrig sen kunnde jag inte somna om utan låg och lyss...

Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards