Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Jessica - 1 oktober 2010 10:04

Oj nu var det några dagar sedan man var inne, har verkligen inte haft tid att sitta här och skriva, har hänt massa denna veckan. Varit ute i skogen och plockat trattisar med Jennie det blev ungefär 10 L svamp, det är roligt att plocka dom men inte att rensa dem (FY VAD TRÅKIGT) men man får ju se lite posetivt i det och det är att man får väldigt goda smörgåsar av dem   

I måndags så var jag min syster simon och Molly först och åt lunch på kinaresturangen, sen åkte vi till Ikea och handlade lite, nja lite och lite blev det ju tyvärr inte varför ska man alltid handla så mycket plus att det blir så dyrt?

Haft besök hela veckan av folk känns det som.  Snart ska jag och Simon åka till Henån och låna böcker, det har han väntat på nu hela veckan.

Så blir det lite fika där nere också det ska bli trevligt bara mor och son dag i dag   . Nä nu e det dags att gå och gör sig iordning annars misar vi bussen   

Ha en bra dag alla!!!

Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards