Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Jessica - 6 oktober 2010 09:47

Skriver lite om mina djur och lägger upp lite kort på dem också  


Börjar med min lilla sötnos Gunnis


                                            


Hon är en blandning mella Angora och Norskskogskatt.

Hon är sju år men det märks inte alls för denna underbara dam vet precis vad hon vill, och är väldigt fin förnäm ,för regnar det ute så är det mycket farligt att gå ut för man kan ju bli smutsig om tassarna.


Mina sköldpaddor


                                                

                                 Halvan           
               

          

 Helan




            










Helan och Halvan är Rödöradesköldpaddor jag vet inte riktigt hur gammla dessa är men dom är nog runt 10 år gammla så japp det är många år kvar som dom lever.

Men jag kommer aldrig att skaffa några sköldpaddor mera för det är inga trevlig djur, mycket skitiga djur, är mycket att göra i akvariumet. Byta vatten ofta, städa ur pumpen, m,m. Så nä det är inget djur jag kan rekomendera till folk som tror att det inte är något jobb med sköldpaddor (att dom klarar sig själva) NEJ NEJ NEJ mycket jobb med dessa. 

Men men har man skaffat sig djur så måste man sköta om dem också



 Fiskar


        

   


Hästarna


                                         



Rex G 463


                                  

Rex är ett Gottlandsruss Hingst född 19 april 1991



Linhagens Freddie


Freddie är en Shetlandsponny Hingst född 7 maj 2004


Detta är alla mina djur som jag har just nu    kommer lite senare att skriva lite om dom och så klart sätta in mera kort!!








Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards