Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Jessica - 19 oktober 2010 15:11

Japp nu är man i vecka 16....

  Vecka 14

    Vecka 15

  Vecka 16 

                              
Nu kan snart mathias känna sparkarna också jag har kännt dom länge men lägger man på handen när det sparkar så känns det inte så mycket, men snart mycket snart   

Man äter och äter hela dagarna känns det som, det är kul att jämföra lite när jag var gravid med simon och nu med denna, det är lite skillnad mellan första och andra graviditeten. Nu vet man vad som kommer att hända hela tiden lite tråkigt faktiskt, för det var mycket mera spännade när man inte visste vad som kommer att hända.

Men detta är så mysigt ändå, men det bästa av allt jag behöver inte vara ensam om att gå igenom detta igen, nu har jag ju min underbara sambo som finns vid min sida.

  ÄLSKAR MIN UNDERBARA SMABO  


   

Av Jessica - 19 oktober 2010 15:01

Japp så har denna dagen sett ut regn och åter regn... Fy vad det är tråkigt och kallt, tycker synd om mina hästar som står ute i detta skit vädret.

Har suttit i telefon hela dagen och försökt att få tag på HÖ till dom, men vad jobbigt det har varit. Men som tur va så fick jag tag på en tjej uppe i Mellerud som hade massa hö kvar.. Nu släppte klumpen i magen som man har haft nu i tre dagar bara för att man inte har fått tag på något hö till mina sötnosar.  








Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards