Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Jessica - 23 oktober 2010 11:22

Idag så är man helt ensam hemma, simon är hos sin mormor och mathias är nere i verkstaden och grejar med våran traktor som kanske kommer att behövas nu i vinter. Har massa saker att göra men så hanmar man här så klart det är alltid så, sitter här framför datorn och dricker sitt kaffe.

Igår var jag och mathias helt ensama hemma simon var uppe hos sin mormor och morfar. Så kvällen blev framför tv och kollade på filmer med tända ljus och massa goda kräftor.. FY vad det var gott med kräftor, det var väldigt längesedan vi åt det nu. Mys pys på högsta nivå   


Så idag blir en lungn dag med massa tvätt att vika usch vad det är tråkigt, önskar att man hade en robbot som kunne vika tvätten för en, det hade varit lyx det    Nä som sagt det e kanske dags att göra detta ändå även om man inte har någon lust alls... Blä Blä Blä



Av Jessica - 23 oktober 2010 11:15

Japp då hade vi första snön här då, även om den försvan lika fort som den kom. Men vad mysigt det va när snön yrde ner på kvällen. Simon blev överlycklig mamma!! mamma!! mamma!! kan jag få gå ut?? Var det någon som ropade kl halv 8 på kvällen. Ja det var självklart att han fick gå ut som tur va så skulle han ju inte till dagis dagen efter så det var helt okej   


  


Simons första snögubbe 



        


Ja som sagt en glad gosse det hade man     

Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards