Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Jessica - 8 januari 2011 11:45

Ja som sagt ville inte ha regn just i dag, för det var ju tanken att vi skulle ut och kolla när dom kör rally på isen i dag, men man har ju inte riktigt lust att stå där ute och bli pisseblöt, så tråkigt..... Hästarna var inte heller så glada för att gå ut i dag i detta väder, men dom vet att dom måste Rex han pustade lite och kollade runt innan han gick ut genom dörren...

Undrar vad man ska hitta på denna dag nu då när det regnar ute, Någon som har ett bra förslag att ge mig ???


Hade jätte trevligt kaffe besök i går kväll, men tyvärr så sista koppen jag tog i går var klockan förmycket så man somnade ju inte förän vid två tiden i natt, så nu på morgonen ville man inte alls gå upp ur sängen och åka till hästana blä vad seg jag var   ... Men man måste ju upp och släppa ut dem så det var bara att krypa upp ur sängen och laga frukost till andra trötta familje medlemar   


Nä nu får man slita sig här ifrån och vika lite tvätt kanske.....


Ha en bra dag alla även om det regnar!!!



Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards