Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Jessica - 26 januari 2011 14:45

Japp då var pengarna nästan slut igen *SUCK* alla dessa räkningar varför ska dom finnas...

Satt idag med förälrdapeningen och försökte räkna ut lite vad man skulle kunna få men suck vad det var jobbigt... När jag fick simon så var jag vårdnadshavare själv eftersom hans pappa inte fanns med i bilden så mycket just den tiden, så då var det inte svårt att räkna ut hur jag skulle ha det för alla föräldrledighetsdagar gick ju till mig så då var det lätt. Men inte nu när man ska dela på ledigheten, tur att jag har en syster som precis har gått igenom detta så då får hon bara hjälpa mig ( även om hon inte vill ) HI Hi   

Fattar inte varför dom ska krångla till allt hela tiden, men det e ju försäkringskassan vi pratar om....


Gud vilket fint väder vi har idag    tittar fram.

Nä nu ska jag slappa en stund!!

Ha en bra dag!!

Presentation


Välkomen till min blogg som handlar om mig och min familj och mina djur!

Fråga mig

1 besvarad fråga

TITTA EN GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

KOLLA VAD SOM ÄR HÄR!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards